lauantai 18. elokuuta 2012

Ihan koirahullu päivä

Siis koirahullun unelmapäivä. Eiku hullun koiraharrastajan... Lähettiin tyttöporukassa lampaita kattomaan aamutuimaan. Vähän myöhästyttiin, mulla ei edelleenkään ole sitä navigaattoria, mikä iinä on että sitä kapistusta ei voi vaan hankkia... Kolme kertaa lampailla, kahteen ensimmäiseen olen tyytyväinen, kolmanteen en. Oltiin ensin häkissä, ihan ok, lähti pyörimään lampaiden ympäri. Sitten pellolla tasapainoa hakemassa, meni vaan vastapäivään mutta pari kertaa pysähtyi ihan nätisti kello kuuteen. Vika kerta lampailla meni ihan plörinäksi. Piti hakea Swedu apuun kun lauma hajosi tuhannen säpäleiksi ja meni vielä kaupan päälle aidasta läpi. Lasku tulee kai perästä. Että vähän jäi paha maku suuhun mutta kaikenkaikkiaan ihana päivä, aurinkoa ja koirajuttuja. Salsan mielestä lampaat oli ok mutta hauskinta oli leikkiä Rassen kanssa. Kouluttaja oli sitä mieltä että minun koira ei tottele minua. Eihän sitä nyt ole koskaan kiva kuulla vaikka voi siinä piillä totuuden siemen. Salsa on vähän kova, ja näyttää kuulemma keskaria ja viis veisaa mun komennoista. Siitä pääsemmekin seuraavan treeniin pitkin kevyttä aasinsiltaa. Kotimatkalla poikettiin (kaksi tuntia) Navalan kentällä tottistreeneissä. Vika tikki. Kaikki viimeistelevät toko liikkeet meni täysin pieleen. Ei mennyt ekalla käskyllä maahan paikkamakuussa. Mitä ihmettä!!! Ei meinannut hypätä ja jäi esteen taakse hiipparoimaan. Luoksetuloon ihan vinoon ja minä sitten vielä kädellä hilasin sen siitä sivulle. Täyttä skeidaa ei voi muuta sanoa. Eli kun siitä asteikosta oli puhetta niin ehkä vitonen. Mutta siltikin oli kiva päivä. Ja koira on edelleen ihan paras. Makaa tuossa aivan naattina pöydän alla. Huomenna on uusi päivä, parempi treenivire ja ihan semmonen pikkupikku jutska kun toko-koe... Ihan unelmahullua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti