lauantai 15. joulukuuta 2012

Nachon kuulumiset

Suussa tuntuu vähän kummalle mutta ruoka maistuu - saan sellasta uutta tosi namia pehmeää ruokaa. Muutenkin tämä kipeenä oleminen on aika kivaa. Saan maksamakkaraa kaksi kertaa päivässä ja jotain toisia hyvänmakuisia nameja. Matte ja Husse koko ajan paijailee ja kyselee että miten minä voin. Mulla menee siis ihan kivasti, ainoat miinuspuolet on kun Salsa ei ole kotona, ei saa syödä luita eikä leikkiä ja lenkitkin on olleet aika lyhyitä. Tänään onneksi käytiin pitkällä kävelyllä Matten kanssa (Husse ei päässyt mukaan kun se tuli myöhään kotiin ja haisee pahalle). Matte osti mulle tällasen hölmön fleece asun kun olen mukamas niin kipee ja palelen helposti. Mä vihaan tätä pukua ja yritän ravistella sen irti, ei lähde.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti